Két sárkány beszélget

25.-n este a PIM-ben voltam, igaz, nem jöttek el túl sokan, mégis istenien éreztem magam. Havas Judit csodásan szavalta el három versemet, Forgách András pedig, miután felolvasta rólam szóló írását, jót beszélgetett velem. És közben még fotókat is vetített. A közönség, úgy láttam, jól szórakozott, különösen anyám, aki régen volt irodalmi esten. Nagy örömömre eljött Bíró András is a feleségével. Idemásolom a Facebookra ezzel kapcsolatban megjelent kommenteket.

András Bíró február 26., 9:58
kúhhhhva jó volt ott lenni

András Forgách február 26., 10:04
És én nagyon örülök, hogy láttalak.

Ágnes Rapai február 26., 10:29
Kedves Bíró András, olyan jó, hogy eljött!
Közhírré tettem, hogy Magába szerelmesedtem!
Nem baj? : )

András Bíró február 26., 12:20
Dehogy baj. Csak növeli adrenalinszintemet. De jó volna ha szabadsága és érzékenysége klónozható lenne...

Ágnes Rapai február 26., 13:17
Köszönöm, a férjemnek talán kicsit sok volna belőlem több példány : )

Balla Zsófiékkal beültünk a Centrálba, már tíz óra volt, amikor hazakísértük anyut.
Aztán eszembe jutott, hogy 89 után mennyire megváltozott a verseim tónusa.
Majd Forgách Andrásnak beszélek erről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése